FANDOM

Файл:Archwing.png

Арквінг (англ."Archwing" - спритне крило) - частина Warframe, місії якої проходять у відкритому космосі. Арквінг використовує Арквінги замість Варфреймів (Варфрейми є лише декорацією, будь-які їх характеристики не впливають на Арквінг, але, на данний момент, Аури, встановлені на них, впливають на Арквінг), та спеціальну зброю замість звичної зброї, яка використовується у звичайних місіях.

Історія

Перші згадки про Арквінг ("золоті крила") можна знайти у кодексі Мег Прайм. Загалом, появі Арквінгів у грі передують дві операції:

  • Операція: Кріотик Фронт. У цій операції, невідомий "колега", пізніше відомий як Баро Кі'Тір, пообіцяв інформацію про Арквінг як про технологію, яка може справитись з загрозою Фоморіанців Балора, в обмін на одну незвичайну речовину, Кріотик. Після закінчення операції Баро передав знайдену ним інформацію Лотос.
  • Операція: Злам Воріт. Вей Хек якимось чином дізнався про Арквінг і направив свої війська до Порожнечі для того, щоб знайти і знищити будь-які згадки про нього. (До речі, саме з того, як Вей Хек промовив Archwing, пішла різниця у варіантах фанатської та офіційної локалізації). Тенно знищили усі портали, які вели у Порожнечу, але Гринір вже приготувались до атак Арквінгів.

Також деякі деталі розкриваються під час виконання квесту Арквінг.

Отримання

Тенно отримує свій найперший (і найперший взагалі) Арквінг, Одонату, а також зброю Арквінгу Імператор та Верітакс після проходження квесту Арквінг. Лише після цього він може приймати участь у місіях Арквінгу. Решта ж Арквінгів можуть бути побудовані у спосіб, аналогічний побудові Варфреймів, у залежності від моделі.

Місії Арквінгу

Шаблон:Місії/Арквінг

Вороги Арквінгу

Шаблон:Вороги/Арквінг

Зброя Арквінгу

Шаблон:Табл.Зброї/Арквінг

Моделі Арквінгів

ElytronArchwing ItzalArchwing OdonataArchwing
Елітрон Ітзал Одоната

Моди Арквінгу

Шаблон:Моди/Арквінг

Медіа