FANDOM

Боси являють собою унікальний клас противника, оснащені чудове зброю, максимум здоров'я, що перезаряджаються, щити, спеціальні здібності та інші риси характеру. Вони набагато сильніші, ніж регулярні підрозділи, вони будуть використовувати різні стратегії, щоб завдавати шкоди і уникати її. Частіше за все, вони вимагають координації команди, щоб перемогти.

Вбивство Босів

Ці боси знаходяться на місіях вбивство. Кожен бос має набір репліе, щоб "подразнити" Тенно посланих, щоб убити їх. Після смерті з них випадають моди і ресурси. Залежно від боса гравець може оьримати, Креслення Варфрейма, частин і спеціальних зброя частин часто будуть винагороджені після завершення місії.

Гриннір

Основна стаття: Капітан Злодій

Captain Vor

Основна стаття: Councilor Vay Hek

Councilor Vay Hek

Основна стаття: Kela De Thaym

Kela De Thaym

Основна стаття: Lieutenant Lech Kril

Lieutenant Lech Kril

Основна стаття: Tyl Regor

Tyl Regor

Corpus

Основна стаття: Alad V

Alad V

Основна стаття: Ambulas

Ambulas

Основна стаття: Hyena Pack

Hyena Pack

Основна стаття: Jackal

Jackal/Main Tab

Основна стаття: Raptor

Raptor/Main Tab

Основна стаття: The Sergeant

The Sergeant/Main Tab

Infested

Основна стаття: Mutalist Alad V

Mutalist Alad V

Основна стаття: Lephantis

Lephantis

Основна стаття: Phorid

Phorid

Основна стаття: Juggernaut Behemoth

Juggernaut Behemoth

Field Bosses

"'Поля босів"' рідкісні бос-як ворогів, які полюють на гравців у випадкових місцях після робити певні речі проти їх фракції. Деякі польові боси з'являються тільки після придбання їх відповідних мітка смертіи в процес, в той час як інші вимагають, щоб гравці бути в конкретній місії для того, щоб метати ікру. Перемігши цих рідкісних ворогів може дати вишукано-рідкісних ресурсів, деталей і креслення.

Основна стаття: Corrupted Vor

Corrupted Vor

Основна стаття: Zanuka Hunter

Zanuka Hunter

Основна стаття: Juggernaut

Juggernaut

Основна стаття: Lynx

Lynx

Stalker d uk
Основна стаття: Сталкер

Сталкер - це зловісний і мстивий персонаж, який нечасто з'являється протягом місії, озброєний могутньою зброєю і вміннями, щоб вистежити Тенно. Сталкер носить броню Варфреймів і може використовувати вміння інших Варфреймів, в додаток до розсіяти, яка своїм підписом здібності. Його рівень значно вищий, ніж у інших ворогів. Він атакує одного гравця і не зникне, поки не вб'є чи не буде переможений. Його появі передують миготіння світла і зловісні загрози у вигляді зображення Сталкера з повідомленням, які відображаються тільки у гравця-цілі. Після третього повідомлення він з'являється біля цілі, незалежно від її положення. Після своєї поразки або вбивства жертви Сталкер зникає в хмарі диму.

Основна стаття: The Grustrag Three

The Grustrag Three

Основна стаття: Ven'kra Tel

Ven'kra Tel

Основна стаття: Sprag

Sprag

Retired Bosses

Примітки

  • Всі боси і вбивць рідкісний шанс відкинути Орокина клітини після смерті. Цей шанс повністю відокремитися від планети ресурсів швидкість падіння.
    • Як таке можливо для генерал Sargas рук і лейтенант Леха Кріль на падіння двох примірників Орокина клітин, в першій інстанції, що йде від планети рідкісні краплі і другої інстанції, що доносяться з рідкісних шансів.

See also

Шаблон:BossNav