FANDOM

Warframe all

Варфрейми - це екзоскелети, які використовуються расою Тенно у всесвіті Warframe. Екзоскелет, крім регенеруючого енергетичного щита, дає власнику можливість використовувати спеціальні можливості, такі як: прискорення руху, невидимість, владу над стихіями і багато іншого.
Основні параметри Варфрейма - Здоров'я, Енергія, Щит, Броня.

Опис

За аналогією з іншими MMO, варфрейм являє собою "клас" ігрового персонажа: є варфрейми зі спеціалізoваністю на допомогу напарникам, тобто з можливістю накладання "бафів", інші спеціалізуються на нанесенні максимальних ушкоджень ворогам і т.п.

На початку навчання пропонуються на вибір варфрейми Екскалібур, Вольт і Мег. Надалі гравець може отримати решту варфреймів або шляхом їх складання за кресленням, купленому в магазині за кредити, або безпосередньо купуючи їх там же за платину. Збірка варфрейма за кресленням є комплексним процесом, який передбачає наявність певних елементів, частина яких, у свою чергу, теж створюються за певними кресленнями, одержуваних гравцем під час виконання місій, в основному - після вбивства босів. Варфрейм, що купується за платину, оснащений реактором Орокін, а також адаптером Ексілус і відразу готовий до використання.

-

Кожен варфрейм має свої власні унікальні здібності, які можна активувати лише при певному запасі енергії. Ці здібності підрозділяються на чотири класи:

Перший клас

Ці здібності зазвичай коштують 25 енергії. Вони можуть бути часто використовувані, але вони наносять більш слабкі пошкодження та / або вимагають різні ситуації / тактики для їх ефективного використання в бою. Приміром, атака ряду ворогів (Розсікаючий Ривок варфрейма Екскалібур) або смертельно небезпечна атака одного-двох ворогів (Сюрікени варфрейма Еш). Здібності цього класу доступні з 0 рівня варфрейма, а підвищення їх рангу і ефективності відбувається при досягненні 7, 14 і 18 рівнів.

Другий клас

Ці здібності зазвичай коштують 50 енергії. Вони можуть бути використані для значної зміни ситуації на полі бою (Бойовий Клич варфрейма Валькірія), або можуть завдати смертельні ушкодження невеликій групі ворогів (Поляризація Щита варфрейма Мег). Здібності цього класу стають доступні з 3 рівня варфрейма, а підвищення їх рангу і ефективності відбувається при досягненні 12, 22 і 27 рівнів.

Третій клас

Ці здібності зазвичай коштують 75 енергії. При вмілому використанні в потрібний момент ці здібності не поступаються в ефективності четвертий здібностям варфреймов. Ці здібності можуть істотно вплинути на бій і привнести велику кількість утрати, захисту чи іншого ефекту, але вимагають вірне тактичне використання в потрібний момент. Приміром, створити область, в якій ворогам постійно наноситься шкоди (Вогненний Вибух варфрейма Ембер), заповнити щити своїх соратників (Електричний Щит варфрейма Вольт) або створити крижану сферу, здатну захистити знаходяться в ній Тенно і обьекти (Снігова Сфера варфрейма Фрост). Здібності цього класу стають доступні з 5 рівня варфрейма, а підвищення їх рангу і ефективності відбувається при досягненні 16, 24 і 28 рівнів.

Четвертий клас

Ці здібності зазвичай коштують 100 енергії. Часто називаються "ультимативними", "фінальними" здібностями варфреймів. Вони надають широкий вибір переваг для себе і команди. Четвертий клас здібностей здатний як нанести летальні ушкодження ворогам, дарувати зниження шкоди по дружнім Тенно або привнести інше важлива зміна, здатні повернути бій на користь Тенно. Здібності цього класу стають доступні з 10 рівня варфрейма, а підвищення їх рангу і ефективності відбувається при досягненні 20, 25 і 30 рівнів.

Модифікації здібностей

Всі здатності варфреймів мають чотири характеристики, які здатні піддаватися посиленню:

  • Тривалість дії здібностей
  • Енергоефективність здібностей
  • Дальність дії здібностей
  • Сила здібностей

При правильному поєднанні модів і спорядження можна отримати найбільш ефективний варіант.

Варфреймам доступна часткова зміна зовнішнього вигляду, шляхом перефарбовування, приєднання додаткових елементів, зміни анімації бездіяльності. Для кожного варфрейма на даний момент часу можна купити екіпірування, таку як шоломи, набори броні, сандал. Містичні шоломи можуть збільшувати якусь характеристику персонажа, зменшуючи за її рахунок іншої. Інші предмети екіпіровки не впливають на характеристики Варфреймів.

Набори анімацій

Набори анімації визначають положення тіла Варфрейма і анімацію під час бездіяльності. Усього доступно 3 набори анімації: стандартний, ставний і перевірений. За замовчуванням у всіх Варфреймів стоїть стандартний набір анімації.