FANDOM

Редагувати

“Екскалібур Прайм є втіленням мобільності та сили. Має ті ж можливості, що і Екскалібур, але має унікальні слоти полярностей для більш розширених можливостей.”
— Опис у грі

Ескалібур Прайм - це Варфрейм, якого можна було отримати до 1 листопада 2013 року, купивши статус Засновника.

У порівнянні зі звичайним, Екскалібуром, він має додатковий слот полярності Шаблон:Полярність, ауру полярністю Шаблон:Полярність, а також на 25 одиниць більше броні.

При покупці Варфрейм містився у власний слот і вже мав OrokinReactorIcon uk Реактор Орокін.

Примітки

  • Подібно іншим Прайм, здатний активувати Кулі смерті в Вежах Орокін, які відновлюють 250 одиниць енергії всім Варфреймам поруч.
  • Екскалібур Прайм є перший Прайм-Варфрейм в грі.
  • Існує статуя Екскалібура Прайм всередині Руїн Орокін.
  • У порівнянні з більш пізніми Прайм Варфреймами, Екскалібур Прайм має найменшу косметичну різницю в порівнянні з його звичайною версією, суттєвим доповнення дизайну Прайм версії є Ключ порожнечі у формі емблеми на шоломі і золотими лезами уздовж передпліччя.
  • Коли він був введений, була широко поширена думка, що Екскалібур Прайм мав більш високу швидкість перезарядки щитів в порівнянні з не Прайм версією.
    • Хоча існування цієї ознаки не може бути ні підтверджена, але і не спростована, Екскалібур Прайм в цей час не володіє такою ознакою.
  • Екскалібур Прайм використовує ефірну Скану Прайм зі своїми здібностями, не Прайм версія -звичайну ефірну Скану.