FANDOM

Зброя - предмети, які можуть використовувати Варфрейми, компаньйони та вороги. Вона ділиться на основну, додаткову і зброю ближнього бою за місцем у спорядженні гравця. Компаньйони можуть використовувати лише одну зброю, яка буде підходити під ті ж самі категорії, що і будь-яка інша зброя, але категоризуватися буде лише за використанням певних модів. Кожна зброя володіє унікальними характеристиками, які можна змінювати за допомогою модів. Деякі види зброї можуть використовувати моди, які не доступні для використання іншими видами зброї. Для деяких зброй ближнього бою також є скіни, які не тільки змінюють вигляд зброї, а і її характеристики.

Використання

Зброю, при її наявності у інвентарі гравця, можна почати використовувати, просто вибравши її як активну в Арсеналі. Зверніть увагу, хоч гравець і не обмежений у використанні лише тих типів зброї, які він вважатиме за потрібне (наприклад, можна знехтувати основною і додатковою зброєю і з'являтися на місіях лише зі зброєю ближнього бою), але він змушений мати усі типи зброї активними при участі у випробовуваннях на отримання нового рівня майстерності. Також, гравець не може продати останню зброю певного типу, таким чином залишаючись без жодної зброї цього типу.

Кожна зброя може і має бути використана для нанесення ушкоджень.

Кожна зброя, яка використовується у бою, отримує досвід. При набиранні достатньої кількості досвіду, ранг зброї підвищується. Максимальним рангом є 30 ранг. За кожен ранг зброя отримує один бал місткості, який можна використати при модифікації зброї за допомогою модів. Також, за кожен ранг зброї гравець отримує майстерність. При набиранні достатньої кількості майстерності, гравцю стає доступним випробовування на отримання нового рівня майстерності. Дізнатися про це більше можна у статті Майстерність.

Кожна зброя має 8 місць під моди. Зброя ближнього бою також володіє місцем під моди стійок. При наявності достатньої кількості балів місткості, у будь-яке з них можна встановити мод. При витягненні моду, бали місткості повертаються у тій кількості, у якій вони використовувались цим модом. Також місця можуть бути поляризовані як по замовчанню, так і гравцем при використанні Форми.

Кожен новий гравець може вибрати одну з дев'яти зброй при проходженні прологу. Ними є: МК1-Брейтон, МК1-Паріс та МК1-Стран з основної зброї, Лато, МК1-Фуріс та МК1-Кунаї з додаткової і Скана, МК1-Бо та МК1-Фуракс зі зброї ближнього бою.

ЗБРОЯУШКОДЖЕННЯПОРІВНЯННЯКОСМЕТИКА