FANDOM

Компаньйони - дружні до Тенно істоти, які будуть супроводжувати гравця на місіях. На відміну від Спектрів, які є частиною спорядження гравця, та помічників від синдикатів, які з'являються лише на певних місіях, компаньйони мають власне місце у Арсеналі та супроводжують гравця на будь-яких місіях, якщо гравець встановив їх у це місце. Компаньйони володіють власним типом модів, Заповідями, які дозволяють тонко налаштовувати їх поведінку та взаємодію з гравцями та ворогами. Гравець може обрати для супроводу у місіях лише одного компаньйона. Також, компаньйони займають місце у інвентарі гравця.

На даний момент, є два типи компаньйонів: роботичні Охоронці та органічні Куброу.

Файл:DEPetDethcube.png

Охоронці

Головна стаття: Охоронці

Сторожі - літаючі компаньйони, що спеціалізуються на знищенні ворога за допомогою зброї дальнього бою. Не потребують догляду. Відроджуються при використанні відроджень гравцем або раз на місію, з допомогою Заповіді Регенерація.

Файл:Kubrow.png

Куброу

Головна стаття: Куброу

Куброу - собакоподібні органічні компаньйони, що спеціалізуються на ближньому бою. Потребують регулярного догляду, наприклад використання ДНК Стабілізаторів. Відродження Куброу аналогічне процессу відродження Тенно під час кровотечі. Загалом, вони є значно більш витривалими, ніж Сторожі, але потребують нагляду та догляду. Також можуть мати власні імена.

Шаблон:Моди компаньйонів