FANDOM

Майстерність - внутрішньоігровиї спосіб визначення того, наскільки (відносно) досвідчений гравець.

Пункти майстерності, одержані від підвищення рівня зброї, компаньйонів та Варфреймів, збільшують ранг гравця на певну кількість очків (пунктів). Підвищення рівня необхідно для можливості створювати і використовувати більш потужну зброу, наприклад, зброю синдикатів.

При натисканні на відображенння прогресу майстерності: найперша цифра і є ваш ранг майстерності; цифра нижче Майстерність Х.ХХХ (Mastery x.xxx) відображає ваш загальний прогрес, отримані очки за всі рівні майстерності, тоді як число нижче показує кількість майстерності, необхідного для наступного рангу.

Підвищення рангу

Щоб отримати очки майстерності, гравець повинен підвищувати рівень зброї, компаньйонів, Арквінгу та Варфреймів. Підвищення рівня зброї додає 100 основних очків за підвищення одного рівня, тоді як підвищення рівня варфреймів або компаньйонів додає 200 основних очків.

За "перше" проходження будь-якої місії на планетах сонячної системи, за винятком темних секторів, так само нараховуються очки майстерності (від 1 до 60 очків за одну місію). На даний момент існує 254 місії, за проходження яких, в цілому, дається 14,796 додаткових очків майстерності.

Примітки:

  • Важливо пам'ятати, що ранг підвищується одноразово для кожної зброї (або варфрейма), це зроблено, щоб уникнути "накрутки". Іншими словами, не вийде після прокачування до 30-го рівня скани, продати її, купити знову з 0 рівнем і знову прокачати до 30, отримуючи по 100 очків у ранг за кожен рівень.

  • Очки майстерності даються тільки за одну прокачку до 30 рівня. Після поляризації предмет НЕ дає очки майстерності!.
  • Прайм спорядження не пов'язане зі звичайним. Приміром, отримавши очки майстерності за прокачування Паріса, все ще можна прокачати Паріс Прайм і отримати очки майстерності за нього.

Доступні ранги

Максимальний рівень гравця, прописаний в досягненні, на момент відкритого бета-тестування (ВБТ) - 30. На даний момент доступний "21 ранг".

Таблиця рангів

Натисніть для перегляду таблиці
Ранг Назва Номер рангу Очки для переходу

на інший ранг

Загальна кількість
Initiate
Неофіт 1 2 500 2 500
Silver-initiate

Срібний Неофіт

2 7 500 10 000
Gold-initiate

Золотий Неофіт

3 12 500 22 500
Novice
Учень 4 17 500 40 000
Silver-novice

Срібний Учень

5 22 500 62 500
Gold-novice

Золотий Учень

6 27 500 90 000
Disciple
Адепт 7 32 000 122 500
Silver-disciple
Срібний Адепт 8 38 000 160 000
Gold-disciple
Золотий Адепт 9 42 500 202 500
Seeker
Шукач 10 47 500 250 000
Silver-seeker
Срібний Шукач 11 52 000 302 500
Gold-seeker
Золотий Шукач 12 57 500 360 000
Hunter
Мисливець 13 62 500 422 500
Silver-hunter
Срібний Мисливець 14 67 500 490 000
Gold-hunter
Золотий Мисливець 15 72 500 562 000
Eagle
Орел 16 77 500 640 000
Silver-eagle
Срібний Орел 17 82 500 722 500
Gold-eagle
Золотий Орел 18 87 500 810 000
Tiger
Тигр 19 92 500 902 500
Silver-tiger
Срібний Тигр 20 97 500 1 000 000
Gold-tiger
Золотий Тигр 21 102 500 1 102 500
Dragon
Дракон 22 107 500 1 210 000
Silver-dragon
Срібний Дракон 23 112 500 1 322 000
Gold-dragon
Золотий Дракон 24 117 500 1 440 000
Sage
Мудрець 25 122 000 1 562 500
Silver-sage
Срібний Мудрець 26 128 000 1 690 000
Gold-sage
Золотий Мудрець 27 132 000 1 822 500
Master
Майстер 28 138 000 1 960 000
Middle-master
Зрілий Майстер 29 142 500 2 102 500
Grand-master
Великий Майстер 30 147 500 2 250 000

Випробування

"Випробування" - це тести, які гравець проходить після заповнення шкали майстерності для переходу на наступний ранг майстерності. Про доступні тесті можна зрозуміти по миготливі шкалі.

Щоб почати випробування, натисніть на значок профілю. Ви матиме при собі те спорядження, яке екіпірували до початку тестування. Пам'ятайте, що Ви не зможете запросити інших гравців, що означає, що потрібно закінчити випробування поодинці, без допомоги товаришів.

Для того, щоб підвищити ранг майтерності до наступного рангу, гравець повинен пройти тест, який відрізняється від звання та росте з рівнем майстерністі.

Якщо тест провалений, то Вам дають можливість повторити проходження тесту ще раз через 24 години. Очки майстерності, одержані в цьому випадку (при проваленому тесті і з миготливою помаранчевою шкалою рангу) просто будуть зараховані до наступного рангу майстерності гравця. Навіть, якщо нове випробування не може бути запущено в протягом 24 годин.

Для запобігання провалу випробування, ви можете попрактикувати його у коридорі праворуч від кімнати Цефалона Сімеріса в будь-якому реле.

З Оновлення 14 із вбитих ворогів можна отримати моди, ресурси Кристали Аргона, сплави, рубедо і модулі контроллю) та гроші (теж саме стосується тренувальних місій на ранг у Цефалона Сімеріса).

Знищення (основна зброя)
Ціль: Вбити усіх ворогів використовуючи лише основну зброю.
Умови: Цей тест вимагає, щоб гравець знищив три хвилі ворогів використовуючи лише основну зброю. У цьому тесті Вам необхідно просто вбивати ворогів.

Навколишнє середовище може бути схоже з навчальним навколишнім середовищем. Перед вами буде яскраво-білий пейзаж з відблисками і ефектом Блум, або ви з'явитесь у центрі кола, оточеного колонами. Вашими ворогами будуть Гриннір або Корпус від легкої до середньої бронюванні, що робить можливим пройти випробування практично не використовуючи зброю і здібностей Варфрейма.

Примітки:

  • Відключення ефекту Блум в графічних налаштуваннях гри, може допомогти виявити ворога швидше.

Знищення (додаткова зброя)
Ціль: Вбити всіх ворогів за обмежену кількість часу, використовуючи лише пістолет (вторинну зброю).
Умови: Область тестування являє собою помаранчеву середу з колонами, оточуючими центральне коло. Замість виживання, гравцеві належить відбитися від певного числа ворогів протягом заданого часу. Число ворогів, що з'являються, щоб знищити гравця, ніде не відображено, але по знищенні останнього з них через кілька секунд перерви почнеться наступна хвиля. Коли останній ворог убитий, випробування закінчиться, незалежно від того, скільки часу ще залишилося. Всього вам портібно відстояти 3 хвилі.

Знищення (зброя ближнього бою)
Ціль: Вбити всіх ворогів за обмежену кількість часу, використовуючи тільки тільки зброю ближнього бою.
Умови: Цей тест повністю повторює попередній, тільки використовувати ви повинні не пістолет, а зброю ближнього бою. Всього потрібно відстояти 3 хвилі. Цокаючий таймер не дасть вам багато часу, тому вбивайте ворогів швидше.

Підказка:

  • Екіпіруйте найсильнішу зброю ближнього бою.
  • Не намагайтеся вбивати ворогів іншою зброєю, як мінімум, до завершення першої хвилі, якщо не хочете провалу місії.

Виживання
Ціль: Пережити необмежений напад ворогів протягом встановленого терміну часу. (90 секунд)
Умови: Ви знаходитесь в тій же області з шістьма стовпами, де проходили попередні випробування. Спроба покинути область призведе до білому екрану і перемістить втікача до центру арени.
Проходження: Візьміть найбільш живучого Варфрейма у вашому арсеналі, здатного встояти під вогнем противника. Пам'ятайте, що немає ніякого сенсу збігати з арени, оскільки місія може автоматично провалитися. Ви можете піднятися на стовпи навколо зони випробування, щоб отримати перевагу з височини і стріляти звідти. Однак, вороги все ще можуть досягати Вас, незалежно від висоти. Можна просто стрибати по стовпах, поки не закінчиться час.

Примітки:

  • Сила ворогів залежить від сили гравця.

Злом терміналів
Ціль: Зламати термінали за певний час.
Умови: Перед вами по колу стоятимуть 3 термінали, які повинні бути успішно зламані 2-3 рази підряд протягом певного часу, що показаний на екрані таймером зворотнього відліку.

Гравець починає тест в центрі кола, оточеного трьома терміналами, які пофарбовані в червоний колір і мають стандартний Замкнений символ. Гравець повинен наблизитися і зламати кожен термінал, який після злому стає зеленим, показуючи незамкнутий символ. Коли третій термінал першої хвилі успішно зламаний, термінали зникають, і три нових червоних замкнених термінали з'являються, кожен з яких буде містити більш складну послідовність символів, ніж у першій хвилі.

Примітки:

  • Тест не провалиться, поки не закінчиться відлік зворотного часу, навіть, якщо гравець провалив злом терміналу. Він може заново почати злом.

Відстеження цілі
Ціль: Послідовно розстрілювали зазначені білі кулі.
Умови: Гравець починає тест, стоячи на яскраво освітленому колі у темні кімнаті. Велика кількість металевих сфер розташовуються в повітрі у всіх напрямках навколо гравця. Одна зі сфер буде світитися білим. Після пострілу в білу сферу зелені лазери почнуть проходити крізь інші сфери по черзі поки лазер не зупиниться в іншій сфері, позначаючи наступну ціль. Між перемиканням цілей дано обмежена кількість часу. Цей процес буде повторюватися неодноразово в єдиному раунді з короткими паузами між кожним раундом. Тест закінчує після трьох раундів.
Проходження: Нанесення шкоди не враховується в цьому тесті, таким чином, будь найточніша зброя з великим розміром магазину (щоб уникнути марно витраченого часу на перезарядку) буде правильним рішенням.

Підказка:

  • Якщо сфери, яка світиться білим кольором немає в радіусі огляду, бажано обертати камеру і оглядатися якнайшвидше.

Примітки:

Етап I:

  • Час: 40 секунд
    • Цілей: 5

Етап II:

  • Час: 60 секунд
    • Цілей: 10

Етап III:

  • Час: 80 секунд
    • Цілей: 15

Зачистка
Ціль: Усунути всіх Ворогів за певний час.
Умови: Тест ідентичний тесту на виживання. Так само 3 хвилі ворогів, тільки тепер вам дається менше часу на усунення всіх ворогів. У кожній хвилі присутні противники з усіх фракцій. Після вбивства останнього ворога тест автоматично завершиться, скільки б часу не залишалося.
Проходження: Бажано мати скорострільну потужну зброю з великою кількістю патронів в обоймі. Бажано так само мати модуль на швидкість спринту, тому Грініри і Корпус часто ховаються за колонами. Доведеться бігати, щоб встигнути знищити всіх.

Підказка:

  • Модуль /////// збільшить боєзапас вашої гвинтівки на іваі%.
  • Модуль ////// і збільшить швидкість презарядки Вашої гвинтівки на 90%.
  • Модуль ////// збільшить швидкість руху Вашого Варфрейма.

Біг по стіні
Ціль: Пробігти по стінах, одночасно стріляючи по білим кулям кожен раз, коли вони з'являються під час бігу.
Умови: Ви починаєте на круглій платформі. До наступної платформи ніяких стін немає. Після пострілу в білу кулю перед вами, з'явиться біла прямокутна стіна. Під час пробіжки по цій стіні з'явиться наступна куля, після її знищення - наступна стіна і так далі. Завдання - рухатися по цим стінам до наступної круглої платформи. Тест не обмежений за часом. З кожного пункту, вам дається по 3 спроби на виконання серії пробіжок.
Проходження: Беріть неспішного Варфрейма (наприклад, Ріно, Фрост): чим повільніше ви біжите, тим більше часу для прицілювання і розстрілу кулі у вас буде.

Беріть з собою точне скорострільна зброя з великою обоймою. Патронів можна не шкодувати, тому що є можливість перезарядитися на круглих, незникаючих платформах.

Підказка:

  • Якщо у вас виникли труднощі, візьміть Локі. Розставивши приманки по всіх платформ, ви завершите тест не бігаючи по стінах.

Тест на скритність
Ціль: Усунути всіх ворогів, залишившись непоміченим, використовуючи при цьому тільки зброю ближнього бою.
Умови: Ви з'являєтеся в кімнаті сірого або оранжевого кольору з можливістю використовувати виключно зброю ближнього бою, тому лук і моди на зниження гучності зброю далекого бою брати марно. Використовувати компаньйонів ви не зможете, аура Детектор Противника також марна.

Всього буде три кімнати, з кожною наступною розмір території і число противників буде збільшуватися. Успішне вбивство ворогів в одній кімнаті відкриває наступну. Якщо ж противники Вас помітять - доведеться починати кімнату заново. Якщо Вас помітять тричі - тест вважається проваленим.

Проходження: Зброя ближнього бою з можливістю метання (глефа, глефа Прайм чи Кестрел) прекрасно підійде для цієї місії. Але варто знати, що при проходженні даного випробування відсутній приціл, і глефу кидати доведеться приблизно + кут польоту відносно горизонту практично не змінюється при нахилі камери.

Підказка:

  • В останній, найважчій кімнаті, є провали в підлозі і немає стін. Якщо ви розумієте, що потрапили в безвихідну ситуацію і вас ось-ось виявлять - стрибайте вниз. Вас перенесе в початок кімнати і ви отримаєте можливість продовжити тест, не витративши ні однієї з трьох спроб.
  • Рекомендується брати Варфреймів, здібності яких орієнтовані на тихе проходження: Еш, Банші, Локі.

Примітки:

  • Етап I:
    • Кількість ворогів: 3
  • Етап II:
    • Кількість ворогів: 4
  • Етап III:
    • Кількість ворогів: 6

Зникаючі платформи
Ціль: Вбити всіх ворогів, не впавши при цьому із зникаючих платформ.
Умови: Тест почнеться в кімнаті з пластинами, що висять в повітрі, які зникають через кілька секунд після наступання на них. Над пластинами, на платформах стоять вороги, яких необхідно знищити. На проходження тесту дається 3 спроби, які витрачаються, якщо ви впали через зниклої пластини.
Проходження: Не поспішайте починати тест, спочатку продумайте свій маршрут. Пам'ятайте, що платформи не відновлюються.

Підказка:

  • Рекомендується використовувати точну скорострільну зброю з необмеженим радіусом дії.
  • Якщо у вас виникли труднощі при проходженні даного тесту, спробуйте скористатися здібностями Еша Телепорт або Локі Транспозиція.

Примітки:

  • Кількість платформ: 9

Лабіринт
Ціль: Подолати лабіринт до закінчення часу.
Умови: Тест являє собою кімнату з польоті платформами розташованими послідовно на різній висоті. На всьому протязі шляху розміщені цілі у вигляді ширяють куль. При знищенні кулі додається додатковий час 2.5 - 4 сек в залежності від швидкості варфрейма. При падінні з платформи персонаж з'являється знову і може продовжити шлях далі з місця падіння. Тест вважається провалений якщо гравець не встигає подолати весь шлях до закінчення часу.
Проходження: Рекомендується вибрати швидкісного варфрейма. Зброя краще брати точне, скорострільне і з великим магазином, наприклад Сома. У зброю також можна встановити мод Швидкі Руки.

Перша частина Лабіринту - платформи без стін. Як тільки з'являється таймер починайте відстрілюємо кулі і швидко просуватися вперед. Під час руху є реальна небезпека зірватися у прірву і втратити час. Заплутатися в дорозі досить складно, тому після декількох стрибків і залізанням на стіни ви повинні опинитися на круглій білій платформі, з якої далі рухатися нікуди. Прямо перед вами, по ходу руху, будуть з'являтися кулі. Спокійно і швидко відстрілюємо їх (чим швидше знищите наявні, тим швидше будуть з'являтися наступні) забезпечуючи себе запасом часу, в той час як зверху починає опускатися друга частина Лабіринту представляє собою величезну платформу з коридорами. Як тільки платформа опуститься на достатню відстань - встрибуйте на неї. Спринт прямо до розвилки. Повертаємо направо - біжимо і стріляємо. На підлозі можна буде помітити стрілки вказують шлях до виходу з лабіринту. Вихід являє собою достатньо довгу і широку похилу поверхню з розташованими по краях кулями-цілями. Тут бажано використовувати ковзання. Після схилу нас зустрічає рівна платформа і напис "Тест пройдено".

Підказка:

  • За допомогою здатності варфрейма Валькірія Розриваючий шнур можна спростити проходження цього випробування (наприклад: залізти на "дах" другої частини випробування, і пройшовши направо відразу потрапити на похилу поверхню). Не виключено, що можна навіть потрапити відразу зі старту на фініш.

Примітки:

  • На проходження тесту дається 1 спроба.

Ціль:
Умови:
Проходження:

Підказка:

Примітки:

Ціль:
Умови:
Проходження:

Підказка:

Примітки:

Ціль:
Умови:
Проходження:

Підказка:

Примітки:

Ціль:
Умови:
Проходження:

Підказка:

Примітки:

Ціль:
Умови:
Проходження:

Підказка:

Примітки:

Ціль:
Умови:
Проходження:

Підказка:

Примітки:

Ціль:
Умови:
Проходження:

Підказка:

Примітки:

Ціль:
Умови:
Проходження:

Підказка:

Примітки:

Ціль:
Умови:
Проходження:

Підказка:

Примітки:

Ціль:
Умови:
Проходження:

Підказка:

Примітки:

Ціль:
Умови:
Проходження:

Підказка:

Примітки:

Ціль:
Умови:
Проходження:

Підказка:

Примітки:

Переваги рангів

Система Майстерності вказує на загальний прогрес гравця в грі, і кожен ранг має свої власні переваги. Нижче наведена таблиця із зазначенням таких переваг.

Ранг Варфрейм Основна зброя Допоміжна зброя Зброя ближнього бою Інше
РАНГ 1 Strun Сікарус Kama (Dual) • МачетеМагістр
РАНГ 2 Ріно Кнур (Прайм) • Болтор (Прайм) • КаракKohmМуталіст КвантаПарацист AkstilettoBallisticaGammacorХікоКунаіStug AtteraxBoltaceDual ZorenFragorGramортос (Прайм) • Reaper PrimeScindo Отримання квесту на Арквінг
Доступ до торгівлі
РАНГ 3 DrakgoonГоргонаHarpakтетраВектіс AkJagaraКастанасKohmakПірана Ack & BruntАнкуDual CleaversEther ReaperGalatineКрокенПроваRipkasTipedoТонбоВенка
РАНГ 4 ДераХекІгнісMiterПантераПаріс ПраймКвантаСобекTiberonТігрісТорід AngstrumАтомосЦестра (Dual) • Хіко ПраймКулстарNukorСпектраТайсіс НіканаRedeemerScindo Prime Доступ в Реле на Сатурні
РАНГ 5​ АмперксБузлокГрінлокSimulorSybarisТонкор Мерлок Бо ПраймJat Kittag Можна одночасно встановлювати 2 Екстрактора
Rank 6 Flux RifleГлаксіонОгрісOpticorПентаPhageСома (Прайм) • Synapse АксоматіРакта БаллістикаСанкті КастанасSecura Dual CestraSynoid GammacorТелос АкболтоВейкор Мерлок Дакра ПраймDual IchorDual RazaСколіак
РАНГ 7 ЛанкаСупра Акрід
РАНГ 8 Емболіст Дракон Нікана Доступ в Реле на Плутоні
РАНГ 9
РАНГ 10 Можна одночасно встановлювати 3 Екстрактора
Ранг 11
РАНГ 12 Ракта ЦерносСанкті ТігрісСекура ПентаSynoid SimulorТелос БолторВейкор Хек
Крім цього, за кожен рівень Майстерності, починаючи з другого, гравець отримує +1 доступну угоду для торгівлі.

Також, кожен другий ранг, починаючи з четвертого, у гравця з'являється можливість дублювати слот спорядження. Кожен подібний слот дозволяє швидко змінити все спорядження.

Кожен рівень майстерності збільшує кількість доступних гравцеві очків синдикату в день на +1000 та доступний рівень ворогів у Сімулякрумі на 5.