FANDOM

Маневри - набір дій, які може виконувати Тенно за допомогою Варфрейму. Вони включають в себе базові маневри, акробатику та біг по стінах.

Базові маневри

Спринт - змушує Варфрейм бігти з більшою швидкістю. Швидкість спринту залежить від швидкості Варфрейму і може бути підвищена за допомогою модів.

Стрибок - підкидує Варфрейм в повітря на невелику висоту.

Пригинання - змушує Варфрейм пригнутись, зменшуючи його видиму площу, таким чином підвищуючи непомітність.

Акробатика

Підкат - змушує Варфрейм виконати підкат, що, так само як і пригинання, зменшує його видиму площу. З часом, швидкість підкату буде поступово зменшуватись, доки Варфрейм повністю не зупиниться і не перейде в режим пригинання, якщо клавіша буде залишатися натиснутою. При використанні у підкаті зброя ближнього бою виконує лише атаку в підкаті, таким чином його завершуючи.

Підкат у повітрі - змушує Варфрейм виконати підкат у повітрі, підвищуючи швидкість польоту, зменшуючи видиму площу та відміняючи перекат після падіння з великої висоти. Вороги, до яких доторкається Варфрейм під час цього маневру будуть збиті з ніг та отримають близько 20Impact bIcon uk ударного ушкодження.

Подвійний стрибок - змушує Варфрейм виконати перекат у повітрі, підкидуючи його вгору на невелику висоту.

Кульовий стрибок - запускає Варфрейм у повітря у напрямі погляду зі значною швидкістю, наносячи невеликі Blast bIcon uk вибухові ушкодження у невеликій ділянці навколо Варфрейму. Ушкодження можуть бути модифіковані за допомогою спеціальних модів. Кульовий стрибок може бути використаний у повітрі при умові, що він не використовувався від останнього доторку до ворога або довкілля.

Повітряне ковзання - повільно спускає Варфрейм у напрямку погляду, значно знижуючи швидкість падіння. Це, у поєднанні з можливістю зміни напряму руху і пониженою прицільністю ворогів відносно літаючих об'єктів значно підвищує живучість. Може використовуватись разом з підкатом у повітрі. Повітряне ковзання має базову тривалість 5 секунд, але може бути використано декілька разів, якщо Варфрейм ще у повітрі. Тривалість може бути відрегульована за допомогою модів і містичних шоломів.

Підтягування - автоматично підтягує Варфрейм на найближчу високу перешкоду у радіусі дії, піднімаючи його на неї або перекидуючи через неї, якщо вона має замалу площу верхньої частини. Подвійний стрибок пришвидчує підтягування.

Перестрибування - дозволяє Варфрейму перестрибнути чи піднятися на перешкоду приблизно половини його висоти. Може бути перемкнуте на автоматичне використання у налаштуваннях.

Застрибування на канати - змушує Варфрейм стати на канат. Знаходячись на канаті, Варфрейм здатний пересуватися вперед або назад по канату, а також використовувати основну та додаткову зброю і деякі здібності.

Біг по стінах

Вертикальні стрибки - змушує Варфрейм вертикально стрибати вздовж стіни. Під час вертикальних стрибків камера має бути напрямлена так, щоб утворювати кут близько 70 градусів зі стіною.

Горизонтальні стрибки - діють по аналогії з вертикальними стрибками, але при цьому немає ніяких обмежень у положенні камери. Якщо дві стіни знаходяться досить близько одна до одної, можна перестрибнути з однієї на іншу.

Затримка на стіні - повністю зупиняє маневри Варфрейму, затримуючи його приліпленим до стіни. При цьому дозволено використання основної та додаткової зброї. Базова тривалість цього маневру - 5 секунд, може буде відрегульована за допомогою модів та містичних шоломів.