FANDOM

FusionCorePackSilversingle

Моди - засіб зміни параметрів зброї, компаньйонів, Варфреймів та Арквінгів. Також моди можуть змінювати або додавати певні властивості та здібності Варфреймів та додавати Заповіді компаньйонам. Для використання моду, потрібно вставити його у спеціальне місце для моду в предметі, параметри якого модифікуються за допомогою моду. Ця дія зменшує кількість балів місткості, які можна отримати при підвищенні рівня предмета. Також кількість балів місткості збільшується вдвічі при використанні Каталізатора Орокін та Реактора Орокін для зброї та Варфреймів або компаньйонів або Арквінгів відповідно. На даний момент у грі близько 528 модів.

Отримання

Параметри

Моди мають такі параметри, як: рідкісність, споживання місткості, конклав, назва, кількість у інвентарі, тип моду, сумісність, полярність та рівень.

  • Рідкісність вказує на шанс випадіння моду.
    • Існує чотири типи рідкісності: Звичайний, Незвичайний, Рідкісний, Легендарний, які характеризуються бронзовим, срібним, золотим та платиновим забарвленням відповідно.
      • Легендарні моди можуть бути отримані лише обміном з іншими гравцями або покупкою у Баро Кі'Тіра, при наявності у нього потрібних модів.
  • Споживання місткості вказує на кількість балів місткості, які мод споживає при використанні. Це значення може бути зменшене вдвічі при встановленні моду у місце тієї ж полярності, що і мод, або збільшене на чверть, якщо полярності моду та місця не співпадають. Детальніше: Полярність.
  • Конклав вказує на те, скільки балів конклаву додає мод до спорядження.
  • Назва вказує на назву моду у грі.
  • Кількість у інвентарі вказує на кількість дублікатів цього моду у інвентарі. Якщо мод у інвентарі один, цей параметр не буде відображатись.
  • Тип моду вказує на належність моду до Аур, аугментів або модів стійок.
  • Сумісність вказує на те, у які предмети можна встановити даний мод.
  • Полярність вказує на полярність моду.
  • Рівень моду вказує на те, у скільки раз ефективність даного моду була збільшена у процесі Злиття (наприклад, мод 6-го рівня потужніший за аналогічний мод 0-го рівня у 7 разів).

Ранг

Споживання Місткості