FANDOM

Місії - головний ігровий компонент Warframe. У них група від одного до чотирьох (у рейдах - від чотирьох до восьми, у змаганнях між гравцями - від двох до восьми) Тенно мусить виконати певні завдання, після чого евакуюватись на Лісетах.

Кожна місія має власні завдання, що мусять бути виконані, але іноді ці завдання можуть змінюватися прямо в процесі місії (заміна Шпіонажу, Диверсії та деяких видів Саботажу на Винищення або навпаки, заміна Винищення на Саботаж).

Деякі місії можуть відбутися лише на певних планетах по причині особливості їх середовищ. Усі місії генеруються випадково з характерних для кожної планети або корабля шматків, так званих тайлів. Також певні місії при створенні мають шанс появи деяких внутрішніх загроз, як-от безконтрольні вогнища, створені унаслідок зовнішнього ушкодження корабля або зменшення максимального запасу щитів на 50% через пониження температур, викликане власними умовами планети або пошкодженням температурного ядра корабля.

Фракції, які будуть присутні на місії як вороги вказані у вікні місії, але у деяких випадках до битви може приєднатись декілька інших фракцій.

На даний момент у грі є 22 різних типів місій:

Шаблон:Місії

Виконання

Файл:2014-12-27 00001-0.jpg

Виконання місії нагороджує гравців різними предметами, такими як креслення, кредити і ресурси, а також бонусним досвідом і кредитами за місію. Також, необхідно виконати місію для отримання усіх модів та креслень, а також репутації синдикатів, які були добуті під час місії.

Виконанням місії вважається успішна евакуація як мінімум половини складу групи. Зазвичай, евакуація доступна лише після виконання завдань, але при атаці Трійці Грастраг евакуація на більшості місій стає доступна миттєво.

Вихід з гри через меню не є евакуацією.

На екрані завершення місії можна побачити таку статистику:

  • Кількість нанесених гравцями ушкоджень.
  • Кількість отриманих гравцями ушкоджень.
  • Кількість вбивств.
  • Кількість вбивств пострілами в голову.
  • Кількість вбивств у ближньому бою.
  • Кількість використаних здібностей.
  • Кількість отриманих модів.
  • Загальну точність.
  • Кількість отриманих комплектів ресурсів.
  • Кількість лікувань союзників.
  • Кількість смертей.

Також там можна побачити:

  • Кількість отриманого досвіду і бонусний досвід.
  • Нагороди (справа моди, зліва - інші предмети).
  • Отриману репутацію.

Види місій

Всього у Warframe існує п'ять видів місій. Це:

  1. Звичайні місії.
  2. Тривоги (звичайні місії, за які дають зазначену наперед нагороду і які доступні лише деякий час).
  3. Місії Арквінгу (місії, у яких використовується Арквінг).
  4. Місії кошмару (звичайні місії з випадковими модифікаторами кошмару).
  5. Вторгнення (місії з наперед зазначеною нагородою, обмежені у кількості перемог однієї сторони і допомогою певної фракції).

Потрібно підмітити, що у деяких випадках можуть утворюватися місії змішаного виду, наприклад, місія тривоги Арквінгу і місія тривоги кошмару.