FANDOM

Реактор Орокін - предмет, використовуваний для модифікації Варфрейма, з метою подвоєння одиниць місткості модів. А також для збільшення рангів в синдикатах Арбітри Гексіса, Нова Лока і Послідовність Перріна.

За кожен рівень Варфрейма дають 2 очка місткості, але врахуйте, що після поляризації Формою рівень стає дорівнює 0 (Реактор Орокін залишається).

Придбання

Може бути куплений в магазині за PlatinumIcon uk‍20 або зібраний за кресленням. Креслення можна отримати в якості нагороди за виконання місії сигналу тривоги з даної нагородою. Креслення на реактор часто з'являються на бонусних тривогах після стрімів, так само можна їх отримати за лотерею при вході в гру. Іноді зустрічаються як нагорода на вторгненнях.

НЕОБХІДНІ РЕСУРСИ
-

Прискорення: PlatinumIcon uk 50 Час: 72 год
Креслення: N/A Магазин: N/A

Використання

Для вставки реактора Орокін в Варфрейм, необхідно:

  1. зайти в Арсенал
  2. перейти в меню Поліпшення
  3. натиснути кнопку Дія, розташовану під слотами для установки модів Варфрейма і в меню натиснути кнопку Поліпшення.

Після вставки реактор Орокін не можна витягнути або замінити.

Встановлений реактор Орокін подвоює місткість модів Варфрейма на кожен рівень його розвитку. Наприклад, якщо прокачати до 10-го рівня Варфрейм застосувати реактор, то кількість одиниць для вставки модів збільшиться з 10 до 20. На наступному, 11-му рівні одиниць буде 22, потім 24, і т.д., аж до максимального 30-го рівня з 60 одиницями місткості модів відповідно.

Схема установки Реактора Орокін 1

Схема установки Реактора Орокін 2

Примітки

  • Креслення одноразове, тобто витрачається при складанні.
  • Реактор входить в комплект будь-якого Варфрейма, що купується в магазині за PlatinumIcon uk‍ платину.
  • Реактор Орокін має сленгову назву "картопля".
  • Також Реактор придасться в жертву, якщо ви захочете досягти високого становища в одному з синдикатів.