FANDOM

Сімулякрум - місце, в якому можна проводити "тренування" з копіями всіляких ворогів.

SimulacrumKey

Опис

Сімулякрум схожий на місця для тесту на майстерність. У ньому можливо перевірити будь екіпірованих зброю або здатність варфрейма на будь-яких досліджених супротивників. При вході гравець з'являється на платформі, на якій знаходяться патрони, сфери здоров'я, енергії і пульт управління. Пульт управління дозволяє вибрати до 20 досліджених супротивників і встановити їм рівень від 1 до 100 Залежить від рівня майстерності за формулою - 5 * рівень майстерності . Обмежень по фракціях немає, тому можна спокійно поставити представників усіх фракцій в одну симуляцію.

Після того як ви натиснете кнопку "Симулювати" і зійдіть з платформи з'являться вибрані противники, і починають атакувати Тенно (або один одного). Позбутися від них можна двома способами: знищити їх або повернутися на платформу з консоллю.

Для симуляції недоступні:

На відміну від ворогів на простих місіях, з ворогів в Сімулякруме випадають тільки боєприпаси, сфери здоров'я та енергії.

Доступ до приміщення

Як тільки гравець входить в святилище Сімаріса, ліворуч від дверей буде блакитний восьмикутник. Для входу в Сімулякрум потрібно ключ, його можна придбати у Цефалона Сімеріс за ReputationLargeBlack{{{1}}} 50000.

Баги

  • Заражені, покликані Джаггернаута-Бегемотом, перевершують його за рівнем приблизно в 10 разів.
  • З Ексімусів можуть випадати частини Оберона, які не видаються після скасування місії.

Примітки

  • На панелі симуляції мобів написано CUNTROL замість CONTROL.
  • Рись завжди буде 1 рівня.
  • З латині simulacrum перекладається як образ, тінь, зображення.
  • У Сімулякруме не працюють Містичні поліпшення.